20-й КОНГРЕС ІНДУСТРІЇ КРАСИ PRO BEAUTY EXPO
17-19 березня 2020 року • Київ, Броварський пр-т, 15

WOW Beauty Forum: для ТОП-менеджерів, директорів та керуючих салонного бізнесу

12-апреля_WOW-Beauty-Forum-для-директоров.png
12 квітня
Практична конференція для ТОП-менеджерів, директорів та керуючих салонного бізнесу:
Емоції чи бізнес – як створювати ти керувати?
Павільйон №3, зал №13 з 10:30 до 18:00

 
ОРГАНІЗАТОР:
Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Вeauty HR center
Директор: Оксана Палагеча
+380932981828
+380974828878 Viber , WhatsApp, Telegram.
http://www.hr-beauty.com.ua/
https://www.facebook.com/BeautyHRcenter/

ТОП - КЕЙСИ, ВІДПОВІДІ НА ЯКІ ОТРИМАЮТЬ УЧАСНИКИ:
• Чому клієнт залишає салон і переходить в інший? Емоційний стан клієнта і як його втримати протягом обслуговування. 6 почуттів клієнта, як на них ефективно впливати.
• Бренд + фасад і їх вплив на роботу салону (кожен учасник конференції зможе заздалегідь відправити фото фасаду і отримати його експертизу на заході).
• Робота з персоналом - де шукати, як мотивувати і як утримувати співробітників в своєму бізнесі в пік конкуренції. Зріз заробітних плат - плюси мінуси відсотків і ставок. Впровадження та аналіз КРI в салонному бізнесі.
• Систематизація бізнес процесів в салоні краси: покрокові алгоритми, приклади, інструменти, ефективні способи впровадження.
Ризики нашого ринку і його відмінності від Європейського.
• Тенденції та тренди.

ПРОГРАМА:

Татьяна-Демченко.jpg1. Імідж - як спосіб збільшення купівельного попиту на послуги в Beauty індустрії.
• Як зробити так, щоб імідж салону збільшував купівельну спроможність клієнта?
• Створення іміджу салону через колір, запах, смак, звук і фактуру.
• Імідж власника. Імідж керівника. Імідж співробітника.
Тетяна Демченко - іміджмейкер. Імідж-експерт телевізійних проектів на каналах «1+1», «НОВИЙ». Імідж-консультант політиків і публічних людей, політичних партій. Провела понад 200 сесій повного циклу по створенню іміджу клієнта. Керівник Image & Promotion Studies. Створює і проводить шопінг маршрути в країнах Європи - Німеччині, Італії, Іспанії.

Вячеслав-Сухомлинов.jpg2. Getting Things Done - продуктивність без стресу в бізнесі та особистому житті
• Як ефективно обробляти інформацію за допомогою 5 кроків методології GTD®?
• Як знизити стрес від інформаційного перевантаження?
• Як допомогти вашому мозку не забувати про потрібні речі?
• Як організовувати списки справ, які працюють?
• Як бути впевненим в тому що те, що ви робите, приносить вам максимальну користь?
• Як не втрачати контроль за справами і як повернути його, якщо ви випали з потоку?
В'ячеслав Сухомлинов - Глава офіційного представництва David Allen Company в Україні, співзасновник компанії LIVE.LOVE. Відомий фахівець з особистої продуктивності в Україні і сертифікований тренер по GTD з 10-річним досвідом застосування цієї методології.

Елена-Коронотова.jpg3. Управління враженнями клієнта - зонування і візуальний мерчендайзинг в б'юті-сфері.
• Світові тренди ритейл-маркетингу б'юті-сфери в Європі, Південно-Східній Азії, США
• Як змінюються салони краси та інші заклади б'юті-сфери в епоху економіки вражень?
• Customer Journey (управління подорожжю клієнта).
• Як працює концепція зовнішнього і внутрішнього оформлення в комплексі?
• Правила зонування та візуального мерчандайзингу.
Олена Коронотова - співвласник і керуючий партнер IDNT retail-marketing & design. Входить до ТОП-50 підприємців 2017 року України за версією MC Today. У 2016 році заснувала першу в Україні Школу Рітейл-маркетингу для торговельних мереж, магазинів, сервісних точок. Серед клієнтів провідні ритейлери: COMFY, Простір, Космо, Sova Jewelry House, Samsung, Алло, MOYO, Київстар, Наша Ряба, Укртелеком, Самсунг, Єва, ПУМБ, Credit Agricole, Райфайзен Банк Аваль і ін.

Владимир-Маличевскии.jpg4. Як створити успішний бізнес в умовах агресивної конкуренції і швидкомінливого середовища.
Володимир Маличевский - експерт з підвищення операційної ефективності бізнесу і побудові системного навчання. Практичного досвіду роботи в бізнесі понад 18 років, на ТОП-посадах, в компаніях з українським та іноземним капіталом, з чисельністю персоналу до 8000 чоловік. PhD, МВА, Сертифікований консультант з управління СМС по Амстердамському стандарту ICMCI. Віце-президент Корпоративного університету групи Компаній «Нова Пошта» Президент Асоціації консультантів з управління (CMC- Ukraine). Власник «ICPM ™ Consulting». Чотириразовий переможець Битви кращих тренерів СНД за версією «В2В Master» (Золотий, Срібний і Бронзовий тренер 2013-2016 років).

Ирина-Примак.jpg5. Як щасливий співробітник може збільшить прибуток вашого бізнесу?
• Щастя як бізнес-модель;
• Передумови актуальності теми «щастя на роботі»;
• Щастя співробітників - це витрати або інвестиції? Як оцифрувати щастя у бізнесі?
• Управління щастям команди по моделі «СОРС: 4 складових щастя на роботі».
Ірина Примак - бізнес-консультант по Employer Branding, HR-маркетолог, власник консалтингової компанії «Do Marketing!». Сертифікований експерт по темі «Щастя в діяльності», автор моделі «СОРС. 4 складових щастя на роботі», автор проекту «Інститут Корпоративного Щастя». 4 вищі освіти: іноземні мови, економіка підприємства, маркетинг, психологія. Бізнес-коуч (ICU), TОP-фасилітатор.

Елена-Беликова.jpg6. Як з мінімальним бюджетом і максимальним ефектом розробити і впровадити програму «Таємний покупець»
Олена Белікова- HRD, фахівець в галузі управління персоналом і HR бізнес-процесів. Досвід в наймі персоналу, професійний розвиток співробітників і підвищенні їх особистої ефективності більше 7 років. Кар'єрний консультант, кар'єрний коуч, мотиватор. Автор численних статей і лекцій на тему сервісу і персоналу.


Татьяна-Шерман.jpg7. Емоційні продажі в б'юті-сфері - ідеї про які Ви ще не здогадувалися.
Тетяна Шерман - бізнес-тренер, коуч, магістр журналістики, реклами і PR, висококваліфікований фахівець по роботі з клієнтами, МВА.
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ:Продаж, переговори, клієнт-сервіс, іміджмейкінг, емоційний інтелект
АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ: «Школа Емоційного Інтелекту», «Інновації. Ідеї, про які ви ще не здогадувалися!»,«Креативні Продажі»,«Майстерність Надихати», «Університет Коучинга»
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД: 12 років управлінської роботи, 11 років роботи в продажах, 33 реалізованих консалтингових проекту, 500+ годин проведення коуч-сесій та індивідуальних занять

Сергеи-Мотуз.jpg8. Альтернатива пластиці - як «підсадити» клієнта на дорогі апаратні процедури і заробити на сучасних технологіях.
Сергій Мотуз - генеральний директор компанії «DUSO», успішний підприємець, визнаний експерт б'юті-ринку, фахівець з багаторічним досвідом роботи в галузі створення салонів краси, клінік естетичної медицини і SPA-центрів. Вже маючи восьмирічний досвід роботи на керівних посадах в б'юті-бізнесі, в 2006 році Сергій заснував компанію DUSO, об'єднавши в одну команду кращих професіоналів beauty-індустрії. Величезний досвід, накопичений за 21 рік успішної роботи, дозволяє Сергію відчувати ринкові тренди, розбиратися у всіх сучасних beauty-технологіях, безпомилково виявляти потреби клієнта і пропонувати саме ті рішення, які ведуть до відмінних результатів.

Ольга-Хаиновская.jpg9. ТОП-10 основних помилок в бізнесі, які здійснюють практично всі директори.
Ольга Хайновська - керівник напрямку «DUSO-Консалтинг», консультант з бізнес-планування та салонного менеджменту. Спеціаліст з багаторічним досвідом роботи в галузі створення і управління підприємствами індустрії краси. Викладач навчальних авторських курсів «Ефективний керівник підприємства індустрії краси», «Ефективний адміністратор підприємства індустрії краси», «PR - менеджер салону краси». Нагороджена найвищим титулом в Україні на думку незалежної премії «Stella Intarnational Beauty Awards-2017» в номінації «Кращий бізнес консультант beauty індустрії». Переможець першої в Україні «Битви бізнес-тренерів» в 2016 році. Член "Міжнародної амбасади жінок-підприємців - 2018" Автор книг «Успішний бізнес в красі», «Як підвищити прибутковість салону» і численних статей з питань маркетингу та менеджменту в сфері салонного бізнесу. Книги автора видані російською, українською та болгарською мовами.

семен-фукс.PNG9. Як утримати клієнтів салону краси і збільшити чек? Відповіді на 2 найактуальніші запити керівників.
Щоб на них відповісти, потрібно спочатку зрозуміти:
• хто такий сучасний клієнт?
• які його потреби і цінності?
Що цінує клієнт:
• свободу вибору (яку, насправді, диктуєте Ви);
• час (час - гроші);
• гроші (витрачає усвідомлено);
• і щось ще?
На лекції будуть розкриті:
1. Типологія клієнта.
2. Загальні Цінності.
3. Взаємодія Клієнт + Майстер.
Семен Фукс - сертифікований бізнес-тренер, трихолог-методист, засновник компанії ORising, власник салону краси «Експерт» (м.Одеса). Досвід роботи - 19 років.


Спонсори:

spons.png

Інформаційні партнери:

info-part.png



Вартість квитків:

Вартість участі при оплаті в день заходу - 2500 грн.
• до 31.03.2019 р - 1700 грн.
• до 11.04.2019 р - 2100 грн.
 
У вартість входить:
1. Роздатковий матеріал від спонсорів і партнерів в друкованому вигляді, блокнот, ручка.
2. Спеціальні ціни на обслуговування та/або знижки на наступні заходи спікерів і партнерів конференції.
3. Два кава-брейки.
4. Безкоштовний вхід на виставку по бейджу учасника конференції.

Online реєстрація