20-й КОНГРЕС ІНДУСТРІЇ КРАСИ PRO BEAUTY EXPO
25-27 березня 2020 року • Київ, Броварський пр-т, 15

WOW Beauty Forum: для адміністраторів

13-апреля_WOW-Beauty-Forum-для-администраторов.png
13 квітня
Практична конференція для адміністраторів: Салон краси – територія щастя!
Павільйон №3, зал №13 з 10:30 до 18:00

 
ОРГАНІЗАТОР: Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Вeauty HR center
Директор: Оксана Палагеча.
+380932981828
+380974828878 Viber , WhatsApp, Telegram.
eventsbhrc@gmail.com
http://www.hr-beauty.com.ua/

ПРОГРАММА И СПИКЕРЫ:

Екатерина-Ровинская.jpg1. Instagram в житті адміністратора: як вести соціальні мережі, якщо ти не фахівець SMM
Катерина Ровінська - керівник digital студії SALON PR; Відмітна особливість - Маркетолог-практик; Експерт в області просування салонного бізнесу. У салонному бізнесі пройшла шлях pr-менеджера, оператора контакт-центру, керівника контакт-центру, старшого адміністратора мережі салонів, маркетолога; На даний момент керує просуванням 12 салонів краси в Києві, Москві, Одесі, Миколаєві, Донецьку, Вінниці, Луцьку.

Сергеи-Пашковскии.jpg2. Очікування і реальність: як підвищити рівень сервісу і лояльності клієнтів у сфері послуг.
• Типологія клієнтів.
• Канали впливу на клієнтів.
• Емпатія і стандарти обслуговування.
• Персоналізований сервіс.
• Мотивація персоналу на сервіс.
• Отримання зворотного зв'язку від клієнта - ефективний інструмент поліпшення сервісу.
Сергій Пашковский - директор 4Service Group. Автор численних програм лояльності та тренінгів по мотивації персоналу з метою формування їх сервісоріентірованності. Досвід впровадження комплексних проектів з покращення клієнтського досвіду на всіх рівнях взаємодії в більш ніж 150 компаніях Південній та Східній Європі / Центральної Азії. 17 років експертизи на ринку CX досліджень, 9 представницьких офісів в Австрії, Україні, Румунії, Росії, Білорусі, Казахстані, Грузії, Туреччини, Азербайджану, міжнародне визнання, елітне членство в MSPA Europe. 500+ таємних покупців, інтерв'юерів, аудиторів і тестувальників IT-продуктів.
 
Владислав-Вавилов.jpg3. Тайм-менеджмент адміністратора: робота в режимі багатозадачності - як бути в тонусі і залишатися результативним?
Владислав Вавілов - бізнес-тренер, засновник і керівник фітнес-клубів і салонів краси. Віце-президент Київського Фітнес Союзу. Радник Президента Федерації бодібілдингу України з навчання та розвитку персоналу. Організатор Всеукраїнського Фітнес Форуму. Автор книг: Фітнес менеджмент; Якісний сервіс - 36 правил обслуговування клієнтів в салоні краси і фітнес-центрі; Як продати 200 персональних тренувань; Med Manager; Політичний стрес – менеджмент; Реклама краси. Практика.

Павел-Гринишин.jpg4. 3 психотипи проблемних клієнтів - невротиків і перевірені способи деактивації клієнтів-вампірів.
Павло Гринишин - засновник компанії, що управляє GRINISHYN і бізнес-школи GRINISHYN BEAUTY SCHOOL (grinishyn.com), сертифікований ЄБРР бізнес-коуч. В активі компанії Grinishyn: 45 підприємств в управлінні, 100 успішних проектів по створенню і запуску підприємств індустрії краси, понад 3000 консультацій і 500 корпоративних тренінгів для понад 5000 учасників з різних країн світу.
Компанія Grinishyn працює в проектах і надає послуги зі створення та розвитку ПІК в Україні, Росії, Автор понад 200 статей в українських, білоруських і російських фахових виданнях: «Гарний Бізнес», «Клубна карта», «Індустрія краси», «Chercher la femme», «Колесо життя», «HAND & nails + Ногтевой сервис», «You hair», «Косметолог», «Kosmetik International», «Kosmetik Baltikum», «Les Nouvelles Esthetiques Україна». Співавтор книги "Ідеальний директор салону краси".

Татьяна-Демченко.jpg5. 6 почуттів іміджу:
1. Імідж Клієнта. Що важливо знати про це. Які знання можуть посилити попит на послуги в вашому салоні.
2. Імідж співробітника.
3. Нові напрямки послуг в Beauty індустрії. Модні тенденції послуг Beauty індустрії.
Що важливого ви дізнаєтеся:
• Як впливає імідж співробітника на збільшення клієнтського потоку;
• Специфіка зчитування образу клієнта;
• Спосіб для збільшення спектру послуг;
• Все про нові напрямки в послугах Beauty індустрії.
Тетяна Демченко - іміджмейкер. Керівник Image & Promotion Studies. Ідейний керівник, творець програми навчання для професіоналів іміджмейкерів, стилістів, шоперів. Імідж-експерт телевізійних проектів на каналах «1+1», «НОВИЙ». Імідж-консультант політиків і публічних людей, політичних партій.

Яна-Ткаченко.jpg6. Етикет в салоні краси - ключові правила роботи з клієнтами, про яких має знати кожен адміністратор.
Яна Ткаченко - успішна власниця бізнесу - салону краси і СПА "Beauty Story" (м.Київ), бізнес-тренер з управління і побудови команд, коуч особистісного зростання і досягнення цілей, маркетолог.
Досвід роботи в маркетингу - більш 10 років
Досвід ведення бізнесу більше 5-ти років.
Досвід роботи в коучингу - більше 2 років. Успішні кейси та особистісні трансформації.

Ольга-Хаиновская.jpg7. Етикет, бізнес-процеси, скрипти - впровадження клієнт орієнтованого сервісу в салоні краси.
Ольга Хайновська - керівник напрямку «DUSO-Консалтинг», консультант з бізнес-планування та салонного менеджменту.
Викладач навчальних авторських курсів «Ефективний керівник підприємства індустрії краси»,
«PR - менеджер салону краси».
Нагороджена найвищим титулом в Україні на думку незалежної премії «Stella Intarnational Beauty Awards-2017» в номінації «Кращий бізнес консультант beauty індустрії».
Автор книг «Успішний бізнес в красі», «Як підвищить прибутковість салону» і численних статей з питань маркетингу та менеджменту в сфері салонного бізнесу. Книги автора видані російською, українською та болгарською мовами.


семен-фукс.PNG8. Адміністратор - візитна картка салону краси. Ролі, які описані в посадових обов'язках.
• Клієнт - як головна цінність.
• Новий клієнт - це завжди особливий випадок.
• Як не зіпсувати перше враження клієнта про салон?
• Акліматизація клієнта в незнайомому (поки) місці - як впоратись з цим обов'язком адміністратору?
• Як бути компетентним у всіх питаннях салону?
Семен Фукс - сертифікований бізнес-тренер, трихолог-методист, засновник компанії ORising, власник салону краси «Експерт» (м.Одеса). Досвід роботи - 19 років.


Спонсори:
spons.png


Інформаційні партнери:
info-part.png



Вартість квитків:
ВАРТІСТЬ участі при оплаті в день заходу - 1850 грн.
• до 12.04.2019 р - 1500 грн.