20-й КОНГРЕС ІНДУСТРІЇ КРАСИ PRO BEAUTY EXPO
25-27 березня 2020 року • Київ, Броварський пр-т, 15

WOW Beauty Forum: для інвесторів та власників салонного бізнесу

1).jpg
11 квітня

Практична конференція для діючих власників та інвесторів: Ділова гра №1
Павільйон №3, зал №13

 
ОРГАНІЗАТОР: Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Вeauty HR center
Директор: Оксана Палагеча
eventsbhrc@gmail.com
www.hr-beauty.com.ua

Основна ідея заходу:
• В процесі Конференції кожен учасник отримає мінімум 20 інсайтів-рішень свого запросу (проблеми) на підставі групової роботи учасників та експертів Заходу.
• Кожен учасник піде з готовим рішенням та практичним інструментів, який одразу зможе застосувати у себе в салоні.


ПРОГРАМА:

Алан-Тененбаум.jpg
1. Світові Beauty-тренди. Швейцарія – еталон європейської якості
- Beauty-продукти майбутнього.
- Нанотехнології та еталонна якість – як це роблять в Швейцарії.
- Чи варто інвестувати у виробництво косметики по системі Private Label за кордоном? Міфи виробників та помилки інвесторів
- Beauty- прогнози для України очима європейців - куди рухається ринок і яких змін чекати через 5 років?
Алан Тененбаум - Доктор наук в трьох незв'язаних галузях (медицина, математика і аерокосмічна сфера). Тренер світових конгресів з лицьової пластичної хірургії. Президент Swiss Academy of Aesthetic Medicine and Cosmetic Surgery і International Peelings Society. Має свою клініку і невелику компанію з виробництва винайдених дерматологічних препаратів для ін'єкційної пластики. Особистий лікар королівських осіб.

Андреи-Сысоев.jpg
2. Тренди і рішення фінансового планування і бюджетування в Beauty-індустрії
- Як рахувати, якщо не профі в фінансах?
- 6 ключових показників бюджету, на яких будується стратегія.
- Кризису бути! Або як підготувати своє підприємство до режиму фінансової турбулентності?
Андрій Сисоєв - Фінансист з 15-річним досвідом. Входить до ТОП-10 фінансових директорів України (журнал SBR - народний рейтинг Фінансових Директорів). В компанії 4 Service архітектор юридичної, платіжної і облікової систем.

Вадим-Аристов.jpg
3. 
Як розвивати бізнес «вдолгую», коли зовні немає правил, а всередині всі думають тільки про себе?
Вадим Арістов - MD/MBA/CAP-e/CSM/CSPO, консультант зі стратегії та інновацій, екс-засновник Esthetic Education/E3 Summit, автор порталу медичної освіти MEDUCATION (2002-2009 рр.), проектний менеджер американської технічної місії Biological Threat Reduction Program. Голова Стратегічної наглядової ради «Відродження. Майбутнє медицини».

Руслан-Бельтюков.jpg
4. 
Як не змінюючи свій бізнес, збільшити ефективність своїх інвестицій
- Як збільшити прибуток компанії з наявними ресурсами?
- Як налаштувати бізнес-процеси і що це дасть?
-Як ефективно використовувати типологію співробітників та клієнтів в сфері б’юті для вирішення своїх бізнес-задач?
Руслан Бельтюков - засновник, генеральний директор Львівської школи керівників бізнесу, президент Всеукраїнської Асоціації Керівників Бізнесу - UABL. Досвід в області управління бізнесом і громадськими організаціями більше 20 років. Розробник програм комплексного розвитку бізнесу і системи підвищення ефективності бізнесу, яка на сьогоднішній день є унікальною та успішною в рішенні проблем дефіциту персоналу і підвищенні продуктивності співробітників.

Алла-Заднепровская.jpg
5. 
Баланс. Рівновага. Гармонія. Щастя. Де взяти ресурси на бізнес і життя?
Алла Задніпровська - засновник і головний виконавчий директор Міжнародної Консалтингової Групи «Живе Діло», бізнес-тренер, фасилітатор по системі Тор, консультант з управління СМС, коуч перших осіб і команд, експерт по змінам, автор і ведуча «Інтегральної Коучинг Школи». Сертифікована міжнародною Асоціацією коучингу за стандартом PCC ICF.

Мария-Вишневецкая.jpg
6. 
Маркетинг в Б'юті індустрії. ТОП 20 маркетинг-активностей від Head of Marketing мережі салонів Backstage
Необхідні канали комунікації з клієнтами.
Поділ на зовнішні і внутрішні клієнти.
ТОП 20 маркетинг активностей для зовнішнього клієнта.
Внутрішній клієнт. Хто він і чому так важливо з ним працювати?
Побудова маркетингової стратегії вашого бізнесу.
Марія Вишневецька - займала ТОП-ові позиції в найбільших корпораціях індустрії краси, таких як: L'Oréal, Естет, TOP Cosmetics, має практичний досвід в управлінні і розвитку салонів краси. Експерт в просуванні бізнесу в online і offline каналів. Директор з маркетингу та розвитку Backstage beauty salons (найбільша мережа салонів краси столиці).

Наталия-Гончаренко.jpg
7. 
«Косяки» в бізнесі Наталії Гончаренко і як вони виправлялися
Наталя Гончаренко - засновник міжнародної бізнес-школи директорів підприємств індустрії краси «Beauty Salon Boss ™». Співзасновник сервісу онлайн навчання директорів підприємств індустрії краси «Beautysalon.Academy™». Співавтор книги "ІДЕАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР САЛОНУ КРАСИ". Одна з найбільш затребуваних консультантів і практикуючих маркетологів в індустрії краси в Східній Європі.

Илья-Ковалев.jpg
8. 
IT - тренди для б'юті бізнесу. ТОП 3 інструменту для ефективної роботи з клієнтами в 2019:
• Інструменти для збільшення кількості повторних візитів.
• Залучення клієнтів з соціальних мереж. Як в цьому допоможе CRM система?
• Інструменти для збільшення продажів домашнього догляду.
Ілля КОВАЛЬОВ - експерт в області автоматизації. Директор з маркетингу та продажів в проекті Beauty Pro. Разом з командою автоматизував більше 2000 салонів краси.

Олег-Москальонов.jpg
9. 
Що робити, якщо бізнес в глухому куті? Жорсткий антикризовий план.
Олег Москальонов - власник компанії The Girls Hairdressers (мережа салонів, дистрибуція, навчальний центр, консалтингова практика). Має великий досвід в систематизації, стандартизації бізнесу, в побудові ефективних бізнес моделей.
У 2018 році мережа салонів краси The Girls Hairdressers потрапила в список ТОП-10 кращих beauty-підприємств України за версією Міжнародної премії Stella beauty awards 2018, а сам Олег – входить у 10-ку кращих директорів салонів краси України.

Жанна-Падалка.jpg
10. 
9 систем управління бізнесом. Бізнес і коучингові ігри.
Жанна Падалка - Засновник тренінгової компанії "PADALKA.COM.UA", президент "Клубу Ігропрактиків". Всі представлені бізнес-тренера і коучі є членами клубу і беруть участь в партнерській програмі з просування бізнес-ігор. Якість представлених ігор регламентується статутом клубу.



семен-фукс.PNG
11. 
Продукт, що приносить прибуток салону. 5 проблем маркетингу послуг та шляхи їх вирішення.
Критерії вибору успішного продукту:
-прибутковість / маржинальність;
-якість / б'ють не по паспорту/;
-професійні скілси / можливості продуктів в салоні і у будинках клієнтів;
-системний підхід в обраному напрямку, перспективи розвитку (в розрізі 1-5-10 років);
-швидка змінність ринку і гнучкість як реакція на його зміни;
Догляд за волоссям та шкірою голови - атрибут успішного салону краси. Актуальна, прибуткова послуга на сьогодні в ключі усвідомленого споживання.
Семен Фукс - сертифікований бізнес-тренер, трихолог-методист, засновник компанії ORising, власник салону краси «Експерт» (м.Одеса). Досвід роботи - 19 років.

Сергеи-полонскии.png
12. 
Масштабування бізнесу: як стати №1 в beauty-індустрії. Інвестиції. Можливості. Ризики.
• Як побудувати успішну мережу салонів краси і заробляти мільйони? Етапи побудови мережі і покрокові алгоритми.
• Інноваційні ідеї - як знайти і впровадити, щоб бути №1.
Сергій Полонський - успішний підприємець, засновник мережі салонів Steffany - steffany.ua (м.Житомир, м Рівне, м.Луцьк, м Львів). У складі мережі на сьогоднішній день 7 салонів краси, 3 з них - відкриті протягом 2018 року. План - відкрити 8 салонів в 2019 році і побудувати мережу з 50 салонів краси по всій Україні. Салони Steffany - наймодніша та швидкозростаюча мережа з повним спектром beauty-послуг: перукарський зал, нігтьової сервіс, візаж і косметологія по догляду за обличчям і тілом. Унікальність цієї мережі в тому, що всі послуги розділені на моно-напрямки: окремо - салон косметології, послуги nail і перукарського напряму так само надають клієнтам в різних салонах.
 
Спонсори:
spons-(1).png

Інформаційні партнери:
info-part-(1).png




Вартість квитків:

Пакет «BUSINESS»:
1.Місця в 4-м і далі рядах від сцени.
2.Роздатковий матеріал від спонсорів і партнерів в друкованому вигляді, блокнот, ручка.
3.Спеціальні ціни на обслуговування та / або знижки на наступні заходи спікерів і партнерів конференції.
4.Два кава-брейку. Бізнес ланч.
5.Вечерній фуршет і шампанське.
6. Безкоштовний вхід на виставку по бейджу учасника конференції.
Вартість участі при оплаті в день заходу - 4000 грн.
• до 31.03.2019 р - 2500 грн.
• до 10.04.2019 р - 3500 грн

Пакет «PREMIUM»:
1.Місця в 1-3 рядах.
2.Пакет учасника розширений - роздатковий матеріал від спонсорів і партнерів в друкованому вигляді, блокнот, ручка, подарунки та пробники продукції спонсорів і партнерів заходу.
3.Персональние подарунки від спонсорів і партнерів.
4.Доступ до відеозапису конференції. Можлива участь в online-трансляції без фактичного відвідування залу (для тих, хто не зможе відвідати захід).
5.Обед зі спікерами та партнерами.
6.Вечерній фуршет і шампанське.
7.Закрита вечірка з експертами.
8. Безкоштовний вхід на виставку по бейджу учасника конференції.
Вартість участі при оплаті в день заходу - 8000 грн.
• до 31.03.2019 р - 5000 грн.
• до 10.04.2019 р - 7000 грн.
Кількість учасників PREMIUM обмежена!
 
Online реєстрація: 
Придбати квитки